Her Çocuk Özeldir-Film Yorumu

09:04




Selaam!
Geçenlerde Her Çocuk Özeldir'i ikince kez sınıfımızda izledik.İkinci kez izlememe rağmen aynı duyguları yaşattı bana .


Film hakkında kısa bir bilgi vermek gerekirse 2007 yılına ait bir Hint filmi. filmde Aamir Khan oynuyor (eminim tanıyorsunuzdur) ve filmi yönetmiş. Darsheel Safary , Tanay Chheda  Tisca Chopra  Vipin Sharma da oyuncular arasındaymış.
Darsheel Safry en iyi erkek oyuncu ödülü kazanmış.Bence de yaşına göre harika bir performans sergilemiş.

Benim yorumuma gelirsek;
Aamir Khan ile okulum sayesinde tanıştım ve gerçekten  harika filmler yapıyor.Bollywood filmlerini sevdirdi diyebilirim.Bu film de herkesin izlemesi gerekenlerden. IMDB tarafından en iyi 250 filme girmiş.Eh hakediyor da.Filmin içeriğinden biraz bahsedersek Ishaan adındaki bir çocuğun babası tarafından aptal görülmesi,okuldaki düşük başarısının nedenini öğrenmeksizin onu ''orada adam ederler'' diyip yatılı okula yollaması.Ishaan okuma yazmayı bile öğrenememiş çünkü disleksi hastası ve kimse bunu farkedememiş.Bir gün okula geçici bir resim hocası gelir ve okula adeta neşe getirir (bu arada kahramanımız Ishaan'ın harika bir resim yeteneği ve hayalgücü var) ama Ishaan öğretmenler tarafından dışlandığından,ailesi  onu yatıla okula yolladığından resim yapmayı bırakır.Ishaan'ın psikolojisini farkeden öğretmenimiz onun hakkında araştırmalar yapar ve disleksi olduğunu farkeder. 

Film kesinlikle harika,ders ve keyif verici.Gerçekten size bir şeyler katıyor.Güzel mesajlar veriyor.

*Şunu da söylemeden geçemeyeceğim müzikler harika*

Bu şarkı çaldığı zaman istemsizce ağlıyorum.








Bu arada herkese hayırlı kandiller.



You Might Also Like

4 comments

  1. ya çok güzel bir film bu 2-3 defa izlemişimdir :D Yine izleyesim geldi bak şimdi :D Ben de Aamir Khan ve Bollywood la dershanede tanışmıştım :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş konusu. İzleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel bir tesadüf! Yıllardır doğru dürüst film izleyemiyordum, bu döngüye son vermek üzere bir kaç gündür film izliyorum ve ilk izlediğim filmler Aamir Khan filmleriydi. 2. izlediğim film de buydu. Nasıl sevdim, nasıl etkilendim, herkese anlatıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok farklı bir tür Bollywood filmlerine imza atıyor Aamir Khan. Bu da onlardan biri. İzlemeye değer.

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe