Jeff & Some Aliens - Dizi

00:50


Merhaba!
Bir arkadaşımın önerisiyle başladığım bu çizgi diziden size de bahsetmek istedim.Kendisi çok minik ve  kafaları delice dağıtmak için yapılmış bir dizi.İçlerinde ufak ufak eleştiriler barındırsa da fark edenler az olacaktır.
 "aaa çizgi dizi! hemen izliyim" diye yazının burasında okumayı bırakıp Dizimag'ın 43. kez açılan sitesine girmeyesiniz diye ağır bir şekilde yetişkin içeriği olduğunu söylemeliyim.

Seslendirmenlere hiç girmeyeceğim çünkü tanıdık olsa da pek de umrumda değil açıkçası

Konusu şöyle,
uzaydan insanlığı incelemek üzere gelen üç uzaylı tüm bu incelemeyi Jeff'i baz alarak yapmaktadır.

Uzaylıların isimlerini bir türlü öğrenemedim ama zaten üç taneler.Siz benim gibi hafıza özürlüsü değilsinizdir ve karakterlerle isimleri direk birleştirirsiniz.Benim genel düşüncem bazen ıy uy desem de su gibi gitti ve bitti.Bitince de üzüldüm.Demek ki sevmişim.Kendisine uygun olduğunu düşünenlere de diziyi öneririm.





You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe