The Punisher Marvel Evreni'ni Öldürüyor - Çizgi Roman

11:53

The Punisher Kills The Marvel Universe

Goodreads Puanı: 3.55 (603 oy)
Yayınevi: Marmara Çizgi
Çeviri: Egemen Görçek
Basım Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 48

Punisher. Frank Castle. Tek bir şiddet eylemiyle, ailesinin ölümüyle tüm hayatı değişen, intikam yemini etmiş soğukkanlı bir cinayet makinesi. Üstlendiği görevse, sevdiklerinin ölümlerinden sorumlu olanları, yani her gün yaptıkları savaşlarda masumların hayatlarını tehlikeye atan süper insanları öldürmek. Teker teker veya gruplar halinde Punisher hepsini infaz etmeye kararlı... Zavallı Kahramanlar... 





Evet itiraf ediyorum bu okuduğum ilk çizgi romandı ve ilk olması için harika bir seçim yapmışım.Resmen romanın adı içeriğine harfiyen uyuyor.Hiç tanışamadığım Marvel evreni yok olup gidiyor.Eh bildiğim yerlerden gideyim.Baskı kalitesi diyelim önce.Gayet güzeldi.Çizimler harika.Normalde bu kadar ayrıntılı mı oluyorlar tam bilmiyorum.Punisher'i uzaktan yakından tanımıyorum nedir ne değildir bilmem ama kendisinin amacı uğruna her şeyi yapabileceğini gördüm.Eh amacı nedir?Evreni toptan öldürmek.Neticede kısa,inceleye inceleye yarım saatte okuyabileceğiniz bir çizgi romandı.Marvel sevdin mi derseniz.Pek değil.Kendi bilgisizliğimden hakkını yemek istemiyor ve 4,5 civarı bir puan vereceğimi tahmin ediyorum.

Beni bir konuda aydınlatırsanız sevinirim?Bu karakterler herkesin alternatif bir son yazabileceği karakterler mi yoksa hepsi aynı yerde birleşiyor mu?






Görüşmek üzere!

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe