Uzay Korsanı - Kitap

01:51

Tür: Çocuk Kitabı
Goodreads Puanı: 3.82 (22 oy)
Orijinal Adı: Deep Space Hi-Jack
Yayınevi: Artemis Yayınları
Çeviri: -
Basım Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 49

Astronotlar, Pluto gezegeninde mahsur kalınca, Çelik Adam hemen bu küçük gezegene doğru yola koyuldu ve beraberinde bir kurtarma aracı götürdü. Çok geçmeden Superman, Jimmy Olsen’ın bu araca kaçak olarak bindiğini öğrendi ama bu, Superman’in en büyük sorunu değildi. Kanjar Ro saldırıya geçtiğinde Çelik Adam’ın güçleri uzayın derinliklerine yaptığı seyahat yüzünden zayıflamıştı. Acaba Dünya’nın sarı güneşinden bu kadar uzaktayken, bu uzaylı düşmanı alt edebilecek miydi?
Bu postu tam anlamıyla kitap yorumu yapmak için atmıyorum aslında.Arada çocuk kitapları okuyorum ve onları da buraya kaydetmek istedim.Yıllar önce kardeşime alırken çizgi roman olduğunu düşündüğüm için almıştım çünkü kardeşim resimli değilse okumuyordu ancak Uzay Korsanı bir çizgi roman değil resimli bir çocuk kitabıydı.İşimizi gördü ☺ Kitap kaç yaş grubu için bilmiyorum ama Superman nedir bilmeyen bir çocuk olur da çıkarsa bu kitabı nasıl anlar?Şahsen ben bu yaşıma kadar hiç ilgilenmemişimdir ve hiçbir şey anlamadım.Tebrik ediyorum çocuklar!
Görüşmek üzere!


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe